15 Haziran 2014 Pazar

** Babalar günü kartımız



Bu gün en güzel günlerden biri.Anneler gibi babalarında hatırlanmaya ihtiyaçları var diye düşünüyorum.

Paşam şimdilik babası için bir hediye hazırlayamıyor ama büyüdüğünde çok güzel ciciler hazırlayacağından hiç şüphem yok.

Bugün babamız için biraz klasikleşmiş bir kravatlı bir gömlek kart hazırladık;ama babamızın klasiklerden haberi olmadığı için bu kartı çok beğendi.


Kartın yapımına gelecek olursak eğer şu şekilde tarif edebilirim.

Kartı kalıp kullanmadan rastgele çizdim ve kestim.
Düz renk bir kartonu kare şeklinde kestim.
Daha sonra yaka olacak kısmı göz kararı 3 parçaya ayrılacak şekilde heseapladım ve yanlardan kestim.(2parça sağ ve sol kıısmdan yakayı oluşturdu) 3.kısım ise kravatı yapıştıracağımız kısım olarak ortada kaldı.)

Kendinden desenli karton ile kravat şekli çizip kestim ve yaka olacak yere yapıştırdım..Bu kartonlar etkinliklerde kolaylık ve şıklık sağlıyor diye düşünüyorum.
Daha sonrasında yakayı kravatın üstüne gelecek şekilde yapıştırdım.
Kırmızı eva ile kalp kesip üzerine babalar günü notumuzu yazdıktan sonra onuda kartımızın üzerine yapıştırarak babamız için hazırladığımız kartımızı tamamlamış oldum.

Tontikomda babasını öptü ve kartını verdi.

Seni veren Allaha şükürler olsun kuzum iyi ki varsın annecim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder