14 Nisan 2014 Pazartesi

** Sulu boya ile üfleme tekniği ile resim yapma











Geçenlerde tontikom süt içerken pipetle sütü üflemeye başladı işte o anda bende ding dong etkinlik zamanı çanları çalmaya başladı.


kartonun üzerine bol bol sulu boya damlattım ve masaya bıraktım sonrasında paşama pipeti verdim. İlk önce pipetin ucunu boyaya getirerek üflemesini istedim.Sonrasında zaten paşam tekniği kaptı ve kendisi üflemeye başladı.Ara ara üflemeyi unutup boyayı içine çekti:)) neyseki pipet uzundu boyalar ağzına gelmedi :))


Etkinlik tontişin çok hoşuna gitti.Etkinliği bitirmemize rağmen HAYIR hayır deyip etkinliği bana vermek istemedi. Bende hemen bi etkinlik daha hazırladım.Yine sulu boyayı kartonun üzerine bol bol damlattım.Sonrasında ise fırça verdim ve fırçayı kullanarak resim yapmasına fırsat verdim.Sulu boya etkinliğine bayıldı.Daha önce bika defa daha yapmıştık o zamanda etkinliği bitirmek istememişti.


Güzel bir zaman geçirdik oğlum çok eğlendi bence mutlaka denemelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder