9 Nisan 2014 Çarşamba

** Etiketler ile renk kavramı-Sarı ve kırmızı







Bu hafta sarı ve kırmızı kavramlarını öğretmeye çalışıyorum.Daha öncede bu iki renk için etkinlikler yapmıştık ama ara verdiğimiz için oğluş unutur gibi oldu o yüzden yeniden başladık.Ara ara mavi rengi de öğretmeye çalışıyorum bakalım artık sonu ne olacak..

Gece tontiko uyuyunca evdeki o.öncesi alışma kitaplarımı aldım önüme hepsinin etiket bölümünü inceleyi sarı ve kırmızı olanları aldım.Sonrasında kitaplardan sarı ve kırmızı renkteki nesneleri meyveleri kestim hazırladım.Sarı ve kırmızı kartonları buzdolabının üzerine yapıştırdım.Sabah dikkatini çekecek mi acaba diye bekledim.Dikkatini çekmese ayıp olurdu hemen ıhh ıhh diye göstermeye başaldı.Bu da neyin nesi burda der gibi:))

O gün sabah 7de uyandı kahvaltısını yaptı vee sabahın erkeninde etkinlik yapmaya başladık:)) ben sarı ve kırmızı etiketleri verdim ve tek tek bu ne rek?diye sorup sonra sarı-kırmızı hangisi ?şimdi bunu nereye yapıştırman gerekiyor gibi yönergeler doğrultusunda etkinliğe devam ettik.Etiket yapıştırma işi bitince etinliğe ara verdik biraz oyun oynadık.Canı sıkılınca bu defa buzdolabından kartonları çıkartıp masada devam ettik etkinliğimize.Bu defa kesmiş olduğum resimleri verdim ve yine yönergeler doğrultusunda resimleri yapıştırmasına yardım ettim.

Etknlik hoşuna gitti. Eee ne de olsa etiket ve yapıştırıcı ve işin içinde:)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder