7 Nisan 2014 Pazartesi

** Becerikli paşamın tatlı mı tatlı kurabiyeleri







Ne zamandan beri oğlumla kurabiye yapmayı planlıyordum ama ha bugün ha yarın derken olmadı bi türlü ama sonunda o yarın geldi ve biz oğlumla kurabiyeleri yaptık ve afiyetle yedik.Hatta kurabiyeleri oğluşum yaptı annesiyle babası afiyetle yedi:)))

hamuru ben hazırladım tontiko şekil verdi.
İlk önce ne yapacağını şaşırdı hamuru eline aldı hopp hemen tepsiye bıraktı aldı hoopp tepsi derken sonunda hoşuna gitti.Elinde şekil verdi hatta yetmedi tepside eliyle bastırıp şekline son noktayı koydu.Oğluşumun yaptığı kurabiyelerin şeklinde düzeltme yapmadım.Özenle incecik yapılan kurabiyeler çabucacıkta pişti:))


Kurabiyelere şekil veirlip hepsi tepsiye yerleştirildikten sonra üzerini bonibon ile süslesin istedim ama ne yazık ki sadece 2-3 kurabiyeye kısmet oldu bonibonlar. Ben İbrahim Mert'e bonibobları üzerine koyması için veridm o yedi,ben bonibon verdim o yedi :)) 5-6 kurabiyenin üzerine bonibon koydu lakinnnnnnnn  bi ara baktım ki onlarıda alıp yemeye başlamış:)))



Kurabiyeler harika olmuştu her ne kadar yemeye kıyamasamda hepsi bitti:))


Tarifi çok kolay,ağızda dağılan bi kurabiye.Denemek isteyenler için tarifide verelim.Tarifi internetten aldık.


Malzemeler.
1 su bardağı nişasta
1 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı dövülmüş ceviziçi
125 gr tereyağı(ya da margarin)
1/2su bardağından biraz daha az sıvı yağ
2 su bardağı(ya da cıvık olursa 2,5 su bardağı ) un
1 paket kabartma tozu
1 limonun kabuğunun rendesi( ya da 1 paket vanilin)


Malzemeler buydu yanlış hatırlamıyorsam.


Denemenizi tavsiye ediyorum

Herkese afiyet olsun:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder