10 Ocak 2014 Cuma

** Oyuncak dolabımızı da yaptık:))









Eski Tv dolabımızı nerde ve nasıl kullanacağımızı düşünüyordum hep ve o gün geldi. Oğluşumun oyuncaklarını koyabileceği bir dolaba ihtiyacımız olduğunu fark ettim ve gecenin bi yarısında(gece saat 12yi geçmiş 1 e yaklaşırken) bu dolap aklıma geldi ve hemen getirip oyuncak dolabı yapmaya karar verdim.Hemen kapaklarını söktüm.Daha sonra tontişimin oyuncaklarını yerleştirdim ki sabah görünce ne yapacaktı merak ediyordum.Sabah oyuncaklarını görünce çok şaşırdı sanki ilk defa görüyormuş gibi hepsine dokundu.Ayy ayy diye tepki verdi.Sonra o oyuncaklarıyla oynarken bende çalışma masasından artan Defter kapları ile dolabımızın ön kısımlarında bazı yerleri kapladım.Masamızla takım oldu.Bu dolbı seviyorum çünkü köşeleri sivri değil yuvarlatılmış o yüzden oğlum oynarken çokta korkmuyorum artık.

Güle güle kullan kuzucuğum.İnş memleketimize gidersek kendi evimiz olursa sana daha güzel dolaplar masalar alacak annen o günlerde gelecek inş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder