6 Ocak 2014 Pazartesi

** Oğluşuma çalışma masası yaptım :))






Oğlum için ne zamandan beri çalışma masası arıyor ama bulamıyordum.Sonra düşündüm şimdilik idare edecek bişeyler ayarlayayım sonrasında oğluşuma güzel bir masa alayım ilerde belki kardeşi olur onunla birlikte resim yapar oyun hamuru oynar,arkadaşları ile yap-boz yapar dedim.

Neyse tontikom büyüdü ve artık yapboz çalışmalarına başladık(16.Aydan itibaren oynuyor) Durum böyle olunca masa şart oldu.Eee anneside hemencik evde kurtulmak istediği bir sehpayı oğluşu için çalışma masası haline getirdi.

Masamız için sene başında bimden almış olduğum kaplıkları-ciltleri kullandım keşke yapışkanlı folyo olsaydı işim daha kolay olurdu.

Kaplama işini bitirince masanın bacaklarını koli bandı ile tekrar kapladım.Üst kısmını ise şeffaf yapışkanlı folyo ile kapladım ki biraz daha dayanıklı olsun.Çünü daha ben kaplama işini bitirmeden İbrahim 3 yerini dişledi ve o kısımlara yama yapmak zorunda kaldım:))

Oğlum masasını çok sevdi her akşam oturup yap-bozlarını masasında tamamlıyor artık:))

1 yorum: