16 Ocak 2014 Perşembe

** Mutfakta biri var :))








İbrahim Mert hiç bir zaman oyuncaklarıyla uzun süre oynayan bir çocuk olmadı.Benim yaptığım oyuncaklarda dahil olmak üzere oturup 5 dk kesintisiz oynamadı heralde.Hemen sıkılıyor ama mutfak eşyalarıyla saatlerce sıkılmadan hiç sesi çıkmadan hummalı bir çalışma içerisinde oynayabiliyor.Geçtiğimiz günlerde tencereleri gördü,tepsiyi gördü istedi bende verdim daha sonra bi baktım ki sebzeliğin başına geçmiş patatesleri almak istiyor bi taraftanda bana bakıyor alabilir miyim diye izin istercesine.Al paşam sen yemek mi yapacaksın hadi al patatesleri bakalım dedim oyy oyy dünyalar onun oldu ve hemen alıp tavaların içine yerleştirdi.Tavaları tepsinin içine kendisi yerleştirdi bu arada. O tavalar,patatesler,tepsiler mutfağın her köşesine gitti ve oynandı.

En son fotoda ise komidinin çekmecesinde ne bulduysa çıkartıp pazar yeri gibi yere tektek sergilediği bi görüntü.O komidinin içerisinde ne varsa halının üzerindeki yerini aldı.Komidinin içerisine düşen tek kürdan bile çıktı.Bu fotodakiler sadece bir kısmı.Kürdan paketini çıkardı halının üzerine bıraktı bende şaşırdım hayret nasıl öle bıraktı derken döndü geri ve paketi yere döktü.Yerden aldı halının üzerine serpiştirdi.Ama komidin ve halının üzerindeki sergi arasında nasıl koşuşturuyor görülmeye değerdi.Bende hiç sesimi çıkarmadan seyrettim ve videoya kaydettim.Hiç bıkmadan usanmadan hatta yorulmadan oynadı.
Çok eğlendi paşam varsın ev salı pazarına dönsün.Anneside pazarcı oldu gell hanım gel ne alırsan 3 buçukkk diye bağırdı ailecek eğlence çıktı bizede.

Eğlenceli bir akşam oldu.Çocukları kısıtlamamak lazım diye düşünüyorum her zaman onu alma,ona dokunma,onu bırak denildiğinde yavrucaklarda bıkıyor bizde.Bırakın ev dağılsın sonrasında birlikte toparlarsınız olur biter biz öyle yapıyoruz.Toparlamak bile bi oyun oluyor onlar için. bazende zamanın tadını çıkarmalı diye düşünüyorum.Geriye dönüp bakınca gülerek hatırlayacağımız hatıraları olsun.



Seni seviyorum afacanım benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder