21 Ocak 2014 Salı

** Mutfak önlüğünden mama önlüğü yapımı




Tontikoma mama önlüğü dikmeyi planlıyordum ama nasıl bi kumaş kullansam karar verememiştim.bugün aklıma mutfak önlüğü kullanmak geldi.Evde kullanmadığım bir önlüğüm vardı aldım ve hiç düşünmeden planlamadan rastgele kestim.Umduğumdan daha kolay bir önlük hazırladım dikişlerini elimde diktim makina kullanmadım.Biyeleri mutfak önlüğünün biyeleri.

Biyelerin bele bağlanan kısımlarının birini önlüğün alt kısmına diktim diğerini ise boynuna bağlamak için üst kısma diktim.

Omuz kısımları önlüğün kendi kesimi.
Boyun kısmını kendim kestim o bölümede boyna takılan biyeli kısmı diktim.Hatta biye biraz büyük geldi kesmek istemedim onunlada küçük bir fiyonk yaptım..

Önlüğümüzün alt kısmı ile bir tane daha önlük dikeceğim ama o yarına kaldı onu da tamamlayınca paylaşırım.

Mutlaka ama mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder