16 Ocak 2014 Perşembe

** Hayanlar(eşleştirme oyunumuz)




Bilim teknik dergisinin vermiş olduğu bu kartları tontişime oyuncak yaparak değerlendirmek istedim.Daha birçok hayvan resmi var ama ben şimdilik oğlumun tanıyabildiği hayvanları kullanmayı seçtim.Tanıyabildiği derken bu hayvanların isimlerini birebir bilmiyor tabiki de ama jaguarı aslan sanıyor tukan kuşuna gagaa diyor sincap maymununa mamun diyor.

Oyun kartı için yine evdeki kartonlardan kullandım.
Çift kat kartondan birinin sağ tarafını dikdörtgen biçimde kestim ve sarı karton ile kapladım.
Bu dikdörtgenin iç kısmına gelecek olan yere fon kartonu yapıştırdım.(altta kalacak karona)
Daha sonra çerçeveli olan kartonu diğer dikdörtgen şeklinde ve bütün olan kartonun üzerine silikon ile yapıştırdım.
Hayvan resimlerini sol tarafa yapıştırdım onlar sabit. tam karşılarına kartlara hizelayarak dikdörtgen kısmı bölerek pencereler oluşturdum.Bu kısma kartları koyduğu zaman kartlar aşağı kısma kaymasın diye.
Hayvan resimlerinin eşlerini yine başka bir kartona yapıştırdım ve kartları biraz kalınlaştırarak sağlamlaştırdım.

Veee oyuncağımız hazır bu oyuncağı yaparken biraz kolaya kaçtım üşengeçliğim tuttu nedense :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder