20 Aralık 2013 Cuma

** Traş köpüğü maceramız

Bazı sitelerde rastladığım ve denemeliyim dediğim etkinliklerden-eğlencelerden biriydi traş köpüğü :))
Neyse traş köpüğümüzü aldık.Ben oğlumdan daha heyecanlıydım açıkcası görünce ne yapacak diye meraktan çatladım.Neyse köpüğü bir tepsinin içine sıktım daha sonra içine oğlumun dıgılarından koydum topunu koydum.Köpüğü eline almasını istedim ama o hiç istemedi.Eline ben köpük sürdükçe o hep sildi kibarım benim:)) sonra oyuncaklarını gösterip içinden almamı istedi bende sen al hadi dedim almadı.Bi süre köpüklere baktı durdu sonra nasılsa yavaştan yavaştan elini sürdü köpüğe ve hoşuna gitti:)) Önceleri dokunamayan kuzucuk sonrasında neredeyse tepsinin içine yatıp oynayacaktı.Köpükler bitti hemen şişeyi getirdi tekrar sıkmamı istedi sıktık ve yine köpük bitene kadar oynadı.


Bi dahaki sefere traş köpüğümüze boya katıp oynatmayı düşünüyorum.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder