19 Aralık 2013 Perşembe

** Sabaha sürpriz Pengular




İbrahim Mert'e hayvanları öğretirken penguene pengu dedim pek bi hoşuna gitti:)) Diğer hayvanları öğrenirken isimlerini pek söyleme taraftarı olmadı pek.Ama penguyu duyunca hemen deenndu diye uzata uzata sölemeye başladı.Nerde görse heyecanlanıyor hemen denduu demeye başlıyor.Pengulu bardağını çok seviyor.Durum böyle olunca bende bu gece İbrahim'i uyutur uyutmaz işe koyuldum ve sabaha bir sürpriz hazırladım.
Boş bir pet şişe kesmiş olduğum badi ve hırka kolu ile denduyu hazırladım.2.pengu anlaşıldığı üzere kartondan.Sabah uyandığında baş ucunda denduları görünce ne yapacak çok merak ediyorum.

'.pengunun başına bir iş gelmezse göbüş kısmına İbrahim'le pamuk yapıştırmayı planlıyorum ama bakalım akıbetleri ne olacak İbrahim denduları kaç dakika dayandıracak:)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder