27 Aralık 2013 Cuma

** Kardan adam,kardan adam senden korkmaz benim babam



Ne zamandan beri oğluma kardan adam yapmak isteyipte vakit bulamıyordum.Neyseki geçtiğimiz bikaç gün önce yine İbrahim Mert'i uyuttuğum bi zamanda hemen başladım kardan adam hazırlıklarına. Kardan adamın yapımında oğlumunda payı var çünkü şişesi onun sayesinde aklıma geldi :))
Lens solüsyonumun şişesini İbrahim Mert çekmecede bulurda hiç durur mu?Hemen çıkardı tabi ve günlerce elinde şişeyle dolaştı.Eeee hal böyle olunca bizim kardan adamımızda lens solüsyonu şişesinden oldu tabi ki:))

Ben hemen şapka ve atkı ördüm kardan adamımıza.Sonra keçeden göz,ağız ve düğmeler için daireler kestim.Polar kumaştanda burunve bunların hepsini sıcak silikon yardımı ile şişeye yapıştırarak kardan adamımızı tamamladım.Ama bu defa sürpriz olmadı çünkü İbrahim her zaman ki gibi hemencecik işimi bitirmeden uyandı. neyse o sabırsız bi haldeyken bende ışık hızıyla yapıştırma işini yaptım ki acaleyle yaptığım için kontrol etmeye fırsatım olmadı atkısı biraz aşağıda olmuş ama yinede biz beğendik.


Denemek isteyenlere kolay gelsin :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder