20 Aralık 2013 Cuma

** Kardan adam yapalım boynuna atkı saralım




Geçen haftalarda kar yağdığında bende oğluşum için kardan adamlar yapmıştım.Hatta oğlumla birlikte yaptık bazı kıısmlarını.

İlk kardan adam için tabak kullandım,2.kardan adam için anlaşıldığı gibi bardak kullandık.Aslında şişe ya da plastik kutu tarzında bişey aradım ama o anda bu malzemeler geldi elime.

Şapka ve atkı için eski bir hırkamın kolunu kesmiştim onu kullandım.

Göz,ağız ve burnunu yapıştırmada tutkal kullandım.Bu kısımlara tutkalı ben sürdüm tontişimle beraber bu gözü,bu ağzı vs diyerek beraber yapıştırdık.

2.kardan adamın ömrü çok ama çok kısa sürdü daha tutkalı kurumadan ağız,göz ne varsa gitti.Oğlum bardağını alabilmek için hepsini çıkarıp atmış:))

Ama 1.kardan adamı çok seviyor onu duvara astık gelip gidip bakıyor hatta ilk gün uyumadan önce gidip kardan adama bay bay yapıp gelmişti tontikom:)) ne zaman kardan adam desem hemen onu gösteriyor.Kardan adamı yapınca kardan adam kardan adam senden korkmaz benim babam şarkısını söylemiştim bikaç defa o yüzden kardan adama bakıp baaabaa diyordu:)) 
Kardan adamı birlikte yaptığımız için hep kendini işaret edip ben yaptım diye gösteriyor.Fındık kurdum benim seni seviyorum bennnn..

Çocuğunuzun yaşı küçük olabilir belki etkinlikleri yapamaz ama siz onun elinden tutup birlikte yaparsanız etkinliği çok mutlu oluyorlar.Bu tarz etkinlikler yapmanızı ısrarla tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Etkinliğiniz çok cici yazınızı burada gördüm bilginiz dahilinde mi bir bakın istedim http://susam-susamsokagi.blogspot.com/2013/12/kardan-adamlar-yaptk.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teş.ederim.beğenmenize sevindim.
      bu blog bnm okul öncesi paylaşımlarımı yaptığım blogumun adresi bilgim dahilinde panik yok yani:))
      İlginiz ve bilgilendirme için ayrıca teş.ederim

      Sil
    2. Rica ederim daha önce benim başıma da geldi de biraz hassas davranmışım :))

      Sil
    3. çok oluyor bu tarz şeyler bnmde başıma geliyor ama yapcak bişey olmuyor bazen.Hassasiyetiniz için teş.ederim.

      Sil