1 Aralık 2013 Pazar

** Canavar kalecimiz :))


Uzun zamandır çeşitli bloglarda annelerin bebikoları için yaptıklarını inceliyorum.Bazen aa ne güzel fikir bizde yapalım,bazende aa bunu biliyodum neden aklıma gelmedi dediğim şeyler oluyor. Yine bir blogdan http://barisingunlugu.wordpress.com/ da bir etkinlik dikkatimi çekti ve bizde yapmalıyız dedim.Gerçi bu etkinliğe başka bloglarda da rastlamıştım.Genelde böyle bir etkinlik golf oyunu oynama şeklinde kullanılmış ama biz futbol oynamak için hazırladık.


İbrahim Mert'i uyuttuğum bi zamanda hemen eşime gel hemen İbrahim uyanmadan senle ona bi sürpriz hazırlayacağız dedim o da hemen kabul etti.Nasıl bişey olacağını gösterdim anlattım ve hemen işe koyulduk.

Tonton uyanmadan bitirelim dedik ama son birkaç parçada uyandı.

Biz kolinin her yerini kaplamadık sadece ön ve üst kısmını karton ile kapladık.Çünkü bikaç güne kadar bizim Canavar sizlere ömür olacak buna eminiz.

İbrahim Mert'e uzun süre dayanmayacağı için sağlam bir koli seçtim.Keskinoğlu yumurta kolisi baya bi sağlammış onu kullandım.

Sonrasında acaba İbrahim nasıl bir tepki verecek onu merak ettim ve hemen fotoğrafını çekmek istedim.İbrahim Mert'in önüne sürprizimizi koyar koyma yaptığı şey topu almak ve canavarın ağzından postalamak oldu.Halbuki ne yapacağını göstermemiştik bile :))

Uff anne bu oyun çookkk eskilerde kaldı ve ben bu oyunu biliyorum edası içinde topu aldı ve attı eşim ve biz baktık ve güldük:)) Güya biz İbrahim'in dikkatini çeker heyecanlanır diye düşünmüştük.))

Daha 1 dakika bile geçmeden yaramaz hemen canavarın gözlerini sökmeye başladı bile.Neyse tamamen çıkartmadan kurtardık ve tekrar yapıştırdık.

Sonrasında bizim canavar kalecimizi amacının dışında kullanmaya başladı :)) Kanepeye çıkmak için basamak yaptı üzerine oturdu içine girdi derken sizin anlayacağınız bizim sürpriz pek işe yaramadı :))Neyse canı sağolsun başka sürpizlerde buluşuruz bizde:))














 İbrahim Mert oynamazsa babası oynar  :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder