11 Kasım 2013 Pazartesi

** Tontonum büyüdüüüü

Evettt artık tontonum kocaman bir delikanlı oldu. Oturuyor,emekliyor derken tontonum 19 ekimde yürümeye başladı. Yürümenin sevinci ayrı bir güzelmiş bunu anladım.

Bebişkomla hayat eskisinden daha hızlı geçiyor.Artık kıpır kıpır oldu durduğu yerde durmuyor.Sürekli bişeyler öğrenmek istiyor. Kalemlere ve kitaplara bayılıyor.Bir ara öle bi hale geldi ki kalemsiz uyumaz,banyo yapamaz,sokağa çıkmaz oldu.Ama kalem işi beni her zaman korkutan bir nesne oldu.Allah korusun ya düşerde kalem bi zarar verirse diye ödüm kopar oldum.Çarşıda mağazaya gittiğimizde görevlilerde kalem gördüğünde ağlayarak onların kalemlerini ister olmuştu neyse ki şu ara biraz unutturdum gibi.


Bebişkom ona kitap okumamı çok seviyor. Kitaplarından istediğini alıp geliyor ve okumamı istiyor.
onunla çocuk şarkıları,tekerlemeler söylüyoruz.
Buraya bi kuş konmuş dediğimde hemen avucunu açıp parmağıyla gösteriyor.
araba geliyor durakta duruyor oynuyor.
ceviz adam şarkısını öğrettim ve bu şarkı sayesinde tontonum organlarını öğrendi

Ceviz adam şarkısını söylediğimde söylediğim organını gösterebiliyor.Bu şarkının hareketlerini önceleri ben yapıyordum oğlum izliyordu o sıralarda pek etkili olmadı sonraları elini tutup organlarını kendisinin göstermesini sağladım bu defa etkisi gördüm. bu şarkıyı çocuklarınızla oynamanızı ısrarla tavsiye ediyorum.



Ceviz adam

Ceviz adam,Ceviz adam(2)şip şap şap

burnu uzun burnu uzun(2) lü lü lü
kaşı kemen kaşı kemen (2) gıy gıy gıy
karnı davul karnı davul(2)  güm güm güm
saçı rüzgar saçı rüzgar (2) vu vu vu
bize güler bize güler (2)  ha ha ha
bizden kaçar bizden kaçar (2) rap rap rap


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder