14 Ocak 2013 Pazartesi

** Oğluşuma kardan adamlı atkı ve bere



Geçen sene yılbaşı öncesi ayakkabı ve çanta aldığım bir mağazada hediye etmişlerdi bu atkı ve bereyi. Atkı ve bere süsü olmayan düz renk bildiğiniz polar atkı ve berelerden. Beğenmediğim için bebikoma bu atkı ve bereyi kullanmayı düşünmüyordum.Bir kaç gündür de çekmeceyi her açıp kapattığımda gözüme batar hale gelmişti.Bir ara beresinden oğluşuma oyuncak çantası yapmayı düşündüm. Bir yere giderken içine oyuncaklarını koysun diye. Sonra vazgeçtim. Cumartesi günü bu takım gene aklıma geldi bu defa tamam buldum ben bunları keçe ile süsleyeyim dedim. Her yer karlı ve soğuk olunca kardan adam yapıp onunla süslemeye karar verdim.Dün gece eşim oğluşumla ilgilenirken bende bu cicilerle uğraştım eğer bunları tamamlamadan yatarsam uyuyamazdım. Sağolsun eşim oğluşumla ilgilendi,oğluş uyurken benim çizdiğim kalıpları keserek bana yardım etti.Kendisini asistanım ilan ettim dünden sonra:))


Beremiz düz kese şeklinde bir bere üstten iplerle büzerek kullanılıyor.İplerin uçlarına kardan adamda kullandığım renklere uygun ponponlar yapıştırdım.Beredeki kardan adamı elimde diktim ama atkının kardan adamlarını silikonla yapıştırdım.Atkının bir tarafına kardan adamı dikmeye başlamıştım ki atkının arka tarafından dikişlerin göründüğünü fark ettim hiç hoş olmamıştı;çünkü atkı lacivert dikişler beyaz olunca çok sırıtmıştı. Bende kardan adamı silikonla yapıştırmaya karar verdim.Yapıştırınca çok düzgün durdu.Keçeleri silikonla yapıştırınca hiç bozulmaya olmuyor daha önceki kıyafetlerde hiç bişey olmadı o yüzden rahatlıkla kullandım.


Atkı ve beremizin son hali çok hoşumuza gitti.Hatta oğluşum da çok beğendi elinden bırakmadı beresini :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder