4 Ocak 2013 Cuma

** Deniz kabukları ile şamdan



Bugün can sıkıntısından ne yapsam diye düşünürken dün aldığım mumlara şamdan yapmak geldi aklıma.
Acaba nasıl yapsam ne kullansam derken aklıma deniz kabuklarım geldi.Zaten deniz kabukları benim vazgeçilmezlerimdendir. Deniz kabuklarına karar verdim ama onları nereye yapıştıracağıma karar veremedim bu defa.İlk önce çay tabağına yapıştırayım diye düşündüm,denedim kabukları ama olmadı hoşuma gitmedi.Acaba kare ya da dikdörtgen bir kap mı kullansam derken dolaptaki küçük cam reçellikler dikkatimi çekti. Oleyy dedim ve hemen d.kabuklarını denemeye başladım sanki deniz kabuklarım da bu reçellikler için özel seçilmiş gibiydiler.. :)) 

Deniz kabuklarını yapıştırmada sıcak silikon kullandım. İlk önce cam kabın dışına d.kabuklarını yapıştırdım.Daha sonra kabukların aralarından cam kısımlar görünmesin diye silikonu boşluklara sıktıktan sonra deniz kumuna batırdım.(Deniz kumumda vardı fanusumun içinde) Kenar kısımları bitirdikten sonra mumu koyacağım yere sıra geldi onun içinde büyük bir deniz kabuğunu reçelliğin iç kısmına yapıştırdım.Deniz kabuğunun boşluk kısımlarından reçelliğin içi görünüyordu oralara da minik deniz kabuklarımdan yapıştırdım.

Veeee tatatammmmmmmm şamdanımız bitti:))

2 yorum: