27 Aralık 2012 Perşembe

** Sepet yenileme


Oğluşum uyuduğu zamanlarda canım sıkılmaya başladı.Eee bünye alışık değil tabi ki boş durmaya :)) Can sıkıntısından keçe ile uğraşmaya başladım.Keçe ile bişeyler yapmak çok zevkli bir işmiş onu anladım.Şu aralar keçelerim bittiği için can sıkıntısı tekrardan başlayınca bende düşünmeye başladım ne yapsam ne yapsam bir hamak sallansam, kurtulur muyum bunalımdan hamakta sallansam moduna geçtim :) 
sonrasında bir ara migrostan almış olduğum 3lü sepetlerim vardı onlar aklıma geldi.Görüntüsü hiç hoş olmamasına rağmen ben bu sepetler için bir güzellik düşünürüm nasılsa deyip almıştımSepetler için nasıl bir değişiklik yaparda güzel bi hale getiririm diye düşünürken mutfak takımımın kullanmadığım parçaları aklıma geldi. 
Haydi bismillah deyip oturdum başına.Dikiş makinamda olmadığı için elimde dikmem gerekiyordu uzun uzun onunla uğraşacak vaktimde yoktu bende o yüzden kumaşların bazı kısımlarını elimde diktim bazı kısımlarını ise sıcak silikonla yapıştırdım Üst kenar kısımlarına yine silikonla süsler yapıştırdım.Çok fazla vaktimi almadı en fazla taş çatlasın yarım saat sürmüştür sepeti tamamlamam.

Benim hoşuma gitti hem mutfak takımımın parçaları ile yapınca takımımın bir parçası halinde masadaki yerine almaya hazır hale geldi.  


BU SEPETİMİN İLK HALİ







VEEEEE BU DA SEPETİMİN SON HALİ....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder