21 Aralık 2012 Cuma

** Keçe ile tişört süsleme









Erkek bebişler için cicili bicili bişeyler bulmak biraz daha zor oluyor. Eee böyle oluncada iş annelere düşüyor. Bende elimde olan keçeler ile ne yapsam acaba diye düşünüyordum kaç gündür.Bu günde oğluşumun cicileriyle haşır neşir olurken birden aklıma bu beyaz tişörtü süslemek geldi. Süslemeye başlamıştım ki bu defa üzerine ballı kaymağımın ismini yazmak geldi aklıma :)) Keçeler ile yazayım dedim ismini minicik kesip yapıştırmak ve bulutun içine sığdırmak biraz meşakkatli olacak gibi geldi bende ismini işlemeye karar verdim. İlk denemem olmasına rağmen benim hoşuma giden bir çalışma oldu üstelik zevklide oldu.


Bence herkes denemeli :)) Kızı olanlar daha şanslı çiçekli,böcekli bir sürü cicişler hazırlayabilirler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder