6 Temmuz 2012 Cuma

** Keçeden kelebekli kapı süsü


Evettttt tatil zamanı geldi.Tatil demek oğluşum için ciciler hazırlama zamanı geldi demek benim için.Şu aralar keçe ile haşır neşir olmaya başladım ve çok zevkli geldi bir uğraş olduğunu anladım.
Bebek şekeri,kapı süsü derken artan keçeler ile kelebekler yapmaya karar verdim.Kelebekleri nasıl değerlendireceğime karar vermek zor olmadı.Kelebeklerimi tül kurdelanın üzerine yapıştırarak kapı koluna asılabilecek ve ya duvara asılabilecek hale getirdim bu benim ve eşimin çok hoşuna gitti.Fotoğrafta pek net çıkmamış ama duvarda çok daha şık duruyor. Çok kolay olan bu süsü sizlerde deneyebilirsiniz. Kelebek yerine balıklar,arabalar vs yapılabilir.Ponponlar yerine boncuklar takabilirsiniz bu sizin zevkinize ve elinizdeki malzemelere kalmış.Nasıl yaparsanız yapın çok güzel olacağına eminim yeter ki emek verin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder