6 Temmuz 2012 Cuma

** Fincandan saksıya :)





Birazcıkta annelerin işine yarayabilecek ciciler yapalım demi ama.:))

Bu  küçük çiçek saksımız bir zamanlar benim çay fincanımdı.Kenarından kırıldığı günden beri tekrar kullanılabileceği günü bekliyordu ve o gün geldi artık.
Geçenlerde ballı kaymağımın cicileri için malzeme almaya gittiğimizde bu güzel çiçekleri çok beğendim belki bir işime yarar diye aldım. Eve geldiğimizde kafamda hemen bu proje oluştu ve hemen iş başına geçtim.

Önce su taşlarını sıcak silikon kullanarak fincanıma yapıştırdım.
(Bu kısımda su taşını açıklık kalmadan yapıştırma kısmı biraz zorluyor.)
Daha sonra fincanımın içine taşlar doldurup çiçeğimi sabitledim.


İşte bu kadarcık benim çok hoşuma giden kibar bir saksımız oldu.Hele birde mor renkte olması benim daha da çok hoşuma gitti.

Sizinde evinizde bu tarz çatlamış,kullanmanızı engelleyecek ama tehlikeli olmayan kırılmış malzemeleriniz varsa değerlendirebilirsiniz.

Bu saksımızın kenarına düşündüğüm birde vazomuz olacak ilerleyen zamanlarda inş.

Basit bile olsa insanı mutlu edebilecek bir uğraşının olması ve bunun sonunda el emeği bi ürün ortaya çıkarabilmesi insanı gerçekten çok rahatlatıyor ve mutlu ediyor.Herkese bu tarz uğraşlar tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder