26 Temmuz 2012 Perşembe

** Ballı kaymağımın kapı süsü



Bu da ballı kaymağım,canım oğlumun kapı süsü. 


Daire kısmını mukavvadan kesilmiş 2 daireyi birbirine yapıştırarak elde ettim.(Bu kısmı hazır satılıyor normalde ama ben Elazığ'da bulamadım malesef burada satılmıyor.)
Kesmiş olduğum dairenin üzerine sıcak silikon kullanarak mavi keçe yapıştırdım ve mukavva ve keçenin arasına elyaf yerleştirdim.Daha sonra kenar kısımları kötü görünmesin diye simli su taşı yapıştırdım.
Taşıtları kendim kalıp kullanmadan kestim ve diktim.İçlerine elyaf doldurdum.Tamamladığım taşıtları daire kısmın üzerine diktim.(silikonla da yapıştırılabilir ama ben belki ilerde üzerinde değişiklik yaparım diye dikmeyi tercih ettim.)
Taşıtlarımızı diktikten sonra alt kısmına üzerine ponponlar yapıştırılmış kurdela süsümüzü  yapıştırarak tamamladım.
Kapıya asma kısmında ise tüylü tel kullanarak bir daire yaptım ve bunu sıcak silikon yardımı ile yapıştırdım.Ve böylece süsümüzü tamamlamış oldum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder