25 Haziran 2012 Pazartesi

** Oğluşumun bloguna HOŞ GELDİNİZ,SEFALAR GETİRDİNİZ :))

Herkese merhabalar. 
Şu aralar Rabbimin o güzel mucizesi ve bize en güzel hediyesi olan oğlumuz için tatlı bir telaş içinde geçen günler geçiriyoruz. Bu günler bizim için o kadar değerli ,o kadar güzel günler oldu ki her gün acaba şunu da mı alsak,bunu da mı yapsak,ne yesek ne içsek vs gibi dertlere düştük.Bugün az hareket etti bişey mi var acaba diye düşünür olduk.Ama bunlar bizim için o kadar keyifli bir hale geldi ki hayatımızın tamamı oğluşumuz üzerine kurulmaya başladı bile şimdiden.
Bende hamileliğimin daha ilk haftalarından beri internet başındayım.(Aslında bu hiç istemediğim bir şeydi ama ister istemez Pc başına geçmek durumunda kalıyor insan.)Acaba bu hafta bebeğimde nasıl bir değişiklik olacak,ne yemeli ne içmeli,acaba ne yapmam gerekiyor,acaba hangi hastaneye hangi dokotra gitsek gibi bir sürü soru oluyor insanın aklına takılan.Hele birde ilk bebeği olunca insanın ayrı bir telaşa ayrı bir heyecana kapılıyor insan ister istemez.Elimizden geldiğince her şeyin en iyisini yapmaya çalışıyoruz bizde her anne,baba gibi.


Bebişim için bir defter tutmaya başlamıştım ilk haftalarda.Bebikomla paylaşacaklarım oluyor bazen:)) İlerde hatıra olur oğlum okur diye tutuyorum bu defteri.Bebek bekleyen annelere de tavsiye ederim mutlaka.


Anne adayları için birde en önemli tavsiyem her hafta mutlaka fotoğraf çektirsinler bence.Ben bunu önceleri düşünmüştüm ama son haftalarda uygulamaya koyabildim ancak.Ama bence her hafta düzenli olarak yapılsa harika bir hatıra olur.


Oğluşum için internette sürekli bir arayış içindeyim.Acaba eksik olan birşeyimiz var mı diye.Bu araştırmaları yaparken edindiğim bilgilerimi,oğluşum için yaptığım hazırlıklarımı da benim gibi bir telaş içinde olan annne adayları ile paylaşmak istedim ve bu blogu açtım.inş faydalı paylaşımlarda bulunabilirim.


Bence hamilelik dönemi keyfini çıkara çıkara yaşanacak en güzel zaman dilimleri.RABBİM ANNE OLMAYI İSTEYEN HERKESE BU GÜZEL DUYGULARI YAŞATSIN İNŞ.Hamileliğim boyunca bu duayı hep edeceğim.




Neyse bu kadar yeter heralde.Benim şimdiden belim ağrıdı çok kalamayacağım.Bundan sonra güzel ve faydalı olabilecek paylaşımlarda buluşmak üzere ayrılıyorum şimdi.
Tüm anne adaylarına güzel,mutlu,huzurlu günler diliyorum.Hayırlısıyla  bebişlerini sağ salim alırlar inş kucaklarına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder