25 Haziran 2012 Pazartesi

** Bebek bezi askısı


Bi mağazada bebek beşiği bakarken gözüme ilişen bebek bezi askısını çok beğenmiş ve bundan mutlaka yapmalıyım diye aklıma koymuştum. O gün bu gündür hep aklımdaydı ve bugün icraata geçtim ve sonunda yaptım.Tam olarak bitti sayılmaz bir kaç küçük eksiği kaldı.Ahtapotların ağzı ve gözü,sonrasında bezleri almak için açtığım kısmına kurdela veya su taşı denilen süslerden geçirmek kaldı geriye.Bakalım sandığım gibi kullanışlı olacak mı?


Nasıl yaptığımı da kısaca anlatayım;
Zamanında çeyizimi alırken taç mağazasının vermiş olduğu kumaş çantalardan vardı elimde onlardan bir tanesini kullandım.Çantanın alt kısmına mukavva kesip silikon tabancası ile yapıştırdım.Sonrasında bezleri almak için cep kısmını açtım.Bu işlemlerden sonra çantanın üst kısmını diktim ama dikerken askıyı geçirmek için biraz boşluk bıraktım.Askıyı taktıktan sonra askının şekline göre kumaşımı katlayıp arka kısmından yine sıcak silikon ile yapıştırdım. Torbayı hazırlama kısmı burada sona erdi. 

Şimdi geldi sıra süslemeye:))
Torbamız mavi olunca üzerine nasıl bir süs yapsam diye düşündüm taşıtları mı yapsam hayvanlar mı yapsam diye..Sonrasında ise deniz canlarını yapmaya karar verdim. Sınıfta etkinliklerde kullandığım kalıplar vardı onların yardımı ile renkli temizlik bezlerinden deniz canlılarımızı kestim ve yine sıcak silikon ile yapıştırdım ve askımızı bitirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder